Nattuggla

Nu börjar det bli ganska så tungt, känner hur ögonen bara vill stänga sig.
Men jag kämpar på! Jag kommer ta mig igenom denna natt,
om jag så ska få sätta tandpetare som håller upp ögonlocken!

Men det kommer snart bli enklare att hålla sig vaken,
sen när man ska börja göra alla kontroller.
Då kommer tidne rusa iväg och helt plötsligt så
kommer jag sitta på bussen påväg hem för att lägga mig
brevid hjärtat i sängen och mysa en massa!

Jag längtar tills dess. Men den som väntar på något gott,
väntar aldrig för länge!
Nu ska jag i alla fall trycka i mig lite kaffe !
Och jag hoppas att alla ni som sover, har en underbar sömn!

Hejdå!

 


Kommentarer
Postat av: Mnoica

Hejsan svejsan! Här har du mig! Hur går det på jobbet? Det låter som om du är jätteslut och skulle behöva semester? Kram

2010-03-26 @ 23:07:53
URL: http://mammafraninlast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback