Skriva med tungan?

Nä ni, nu har jag jobbat 6 dagar i rad. Så man kan ju säga att jag är liiiite slut i roten nu.
I alla fall eftersom jag har ett tugt jobb också. Men jag gillar det, jag trivs så himmla bra!
Idag kanske det inte blir ett så roligt inlägg eftersom ögonen går i kors, nästan.
Och det är nästan så illa så att jag ligger ner på tangentbordet och dreglar samtidigt som jag skriver med tungan!
Haha, vilken syn det skulle vara va!
Nä, nu ska jag faktiskt gå och sova, men jag kommer självklart in i morgon och klottrar igen!
Funderar även på att slänga in en ny "LindholmareN Rekomenderar" då om det finns någon som vill.
Och förlåt för den dåliga updateringen, men som sagt, jag har varvat jobb med sömn.
Har inte hunnit med så mycket mer än det, men nu blir det ändring..men FÖRST sooova!

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Hallå där! Desamma,det känns kul varje gång en kommentar från dig kommer. Jag förstår att du är "lite"(hihi) trött efter att jobba 6 dagar i rad, jag skulle nog inte orka....är nöjd med 5 dagar i veckan+ att det är såå skönt att jobba halvtid, det kommer bli halvtid i april också tror jag, känns bäst så.



LindholmareN rekommenderar låter spännande...

Jag håller på att läsa den boken parralellt med aldrig fucka upp,har lite kvar på båda böckerna. Det blir så att jag börjar läsa en bok och sen lockar en annan och då börjar jag med den andra boken istället men nu måste jag ta mig i kragen och läsa färdigt böckerna... Hoppas du har nån vilodag nu efter ett hårt arbete. Må gott, kram

2010-03-18 @ 14:54:42
URL: http://mammafraninlast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback