Who are you people?

Jag måste säga att ibland känns det otroligt meningslöst att blogga.
Det känns som om man inte kommer någonstans med det,
medan andra dagar så känns det som om allt är kanon med bloggandet.

Jag ser i min statistik att jag har någolunda många besökare (okej jag ska vara ärlig jag har mellan 5-15 unika varje dag!)
Men det är mycket för lilla mig, skulle dock inte bli ledsen om det var fler.
Men som sagt skriver man inte om mode, resor hit och dit, pengar och uteliv så blir inte bloggen stor.
Men skit samma, jag skriver för min egen skull.. sen om bloggen är omtyckt skulle ju bara vara ett plus!

Min fråga är nu, vilka är ni som läser? Kan ni inte bara kasta in ett hej i kommentarer så att jag har lite koll.
Även om det är någonting speciellt ni vill att jag ska skriva om så kan ni säga det så kan jag tänka på saken och
sitta och känna och klämma på om det är någonting för mig. Vilka är ni?




(Och senare ikväll/ i morgon när jag loggar in så har jag givetvis 58 nya kommentarer ;) Man kan ju drömma! )




 Så otroligt underbar känsla att stå där med mössan på studentdagen! Detta var innan vi skulle upp på flaket. Därav klädseln och ingenting runt halsen förrutom en björn (Men visselpipa på - endast därför den fick följa med!) och 2 bacardi breezers!
Sen hade man ju x antal öl med sig plus cider på flaket!


Kommentarer
Postat av: Anna

2010-03-12 @ 15:41:34
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Anna

Lämnade jag ens nån kommentar haha? xD Retard man är ;)

2010-03-12 @ 15:42:23
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Mi

jag läser <3

2010-03-12 @ 19:08:35
Postat av: Monica

Hej!Jag är en av dom i din statistik. Jag var själv lite besviken i början när jag öppnade min blogg,jag hade och har lite läsare. Max tror jag att jag haft 28 läsare. Det beror på vad jag skriver om,skriver jag om "dåtid" så kan statistiken stiga och om jag bloggar flera gånger på en dag. Jag skrev som du,att folk fick gärna kommentera det jag skriver men en vän till mig tyckte att jag skulle skriva för mig själv och inte vad andra vill ha. Jag har läst andra bloggar som just handlar om mode, pengar m.m och dom är så tråkiga,tyvärr så är det ju deras verklighet så ser ju deras värld ut medans jag tycker att jag lever i den riktiga verkliga världen. Jag tycker det är kul att blogga med dig för du är också den verkliga världen... Är du med på facebook? Om inte kan jag länka dig från min status på facebook. Ha en trevlig helg. Kram , Monica

2010-03-12 @ 20:11:32
URL: http://mammafraninlast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback