Äventyraren!

Yo..igen.

Känner att jag har varit väldigt aktiv nu faktiskt, klapp på axeln till mig :) Idag har jag varit på väldens äventyr, i alla fall för mig. Jag lyckades ta mig ner till centrum! Det är det längsta jag har orkat gå sen jag opererade mig, vilken pärs det var. Men jag lyckades dock. Väl nere så gjorde jag av med alldeles för mycket pengar, men bara på nödvändiga saker dock. Jag köpte en ny bikini till mig och ett par tofflor. Sen köpte jag nya badbyxor till älskling samt 4 linnen. Och för att belöna mig lite så åkte en platta energidryck med hem också! :)

Ska alldeles strax hoppa in i en dusch för att sedan kasta in handduken, är helt slut efter promenaden.
Förresten, har någon utav ni som läser kollat in länken om 2-åringen som röker? Om ni har det så vill jag gärna höra vad ni tycker om saken. Själv är jag fortfarande helt chockad och förstår inte alls hur något sådant kan förekomma i våran värld. Men jag kan dock tänka mig att man har annan livsuppfattning när man lever mer fattigt och lite sämre än vad vi gör. Men det är ändå inte okej, inte enligt mig i alla fall.

Vi får se om jag lyckas hitta in hit en gång till idag innan jag går och dunar eller om detta är sista för ikväll,
beror lite på hur trött jag blir efter duschen och hur mycket jag känner att jag vill skriva. Men man vet aldrig, jag kanske får något sjukt i huvudet som ploppar upp och som jag absolut måste dela med mig av. Men nu sätter jag i alla fall punkt för detta inlägg

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback