Genom vårt och torrt

Nähä, då blev det inget paintball för min del idag inte. Varför vet jag inte riktigt, orkade inte bry mig så mycket heller. Kan vara mysigt att vara hemma också. Lite ensamt bara. Min kära pojkvän har en tendens att hitta på saker själv när jag är ledig för att sedan göra ingenting när jag jobbar. Detta beteende kan ibland resultera i att jag kan känna mig väldigt, väldigt ensam. Men men, ska inte klaga för mycket. Han har ju även sina ljusa stunder ibland och alla kan ju inte vara perfekta. Det är bara det att jag hatar denna känsla jag får då och då.




 
Trots med och motgångar så älskar dig dig lika mycket. Och min kärlek till dig är villkorslös. Dig släpper jag inte. Du är min så länge jag andas. Genom vårt och torrt så ska jag stå vid din sida, dag som natt. Jag älskar dig R, mer än livet själv. Det är du som har nyckeln till mitt hjärta, och jag hoppas att du bevarar den med ditt liv. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback