Inte okej!

Nu var det ganska så länge sen jag skrev. Alldeles för länge sen. Men mitt liv har inte förändrats så mycket. Det var ju meningen att jag skulle opereras på tisdag men nu har det där äckel sjukhuset ändrat tiden till den 25/5 i stället. Och det är inte alls okej för mig, jag hade ju tagit ledigt från jobbet och fixat folk som kunde köra och allt möjligt. Det började med att dom först ändrade tiden från 08:00 till 12:30, för att sedan ringa igår och säga att dom byter datum istället. Då känns det som om min operation inte anses som viktig. Jag blir så ledsen för jag hade ju verkligen ställt in mig på att detta skulle hända och så skulle det vara skönt att få det gjort. Det är ju jobbigt sånt här, framför allt så är det jobbigt mentalt. Det skulle inte förvåna mig om dom ändrar tiden igen eller till och med ställer in den helt och hållet.

Sen att jag knappt kan gå vissa dagar för att jag har så ont det skiter ju dom i. Och extra jobbigt är det att jobba då. Fy alltså. Känns som om dom har kastat ut mig naken på gatan. Så nu får vi se hur det blir med den. Men men, nu har jag berättat lite om vad som finns i mitt huvud. Återkommer senare om jag känner för det. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback