Lyckat!

Hoho alla!
Nu är jag lite mer människa än vad jag har varit dom senaste dagarna.
Som jag har skrivit så skulle jag ju operera mig den 25/5 och allt gick fint.
Det som har varit värst är nog smärtorna jag har haft nu efteråt, har inte sovit en hel natt sen operationen.
Självklart räknade jag med att det skulle göra ont efteråt, men inte så här ont! Men om operationen är lyckad så är det ju klart värt det sedan. Ska på återbesök i September och eventuellt planera en operation på den vänstra sidan också. Men nu tar vi ett steg i taget. Ska i alla fall vara hemma i minst 2 veckor, och så får vi se sen om jag orkar jobba efter 2 veckor eller om jag kanske behöver lite fler dagar.

Nä, nu ska jag logga ut, det tar på krafterna att sitta. Har varit sängliggande hela tiden då det gör ont när jag sitter. Men om jag orkar så kommer jag in lite senare och skriver lite skit. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hallå där bruden, hihi! Kul att se att du har kommit tillbaka, hihi :)

Hoppas smärtan lägger sig snart. Smärta är absolut inge trevligt att ha, snart kan du hoppa och spela basket igen, haha. Nu ska jag själv göra exentriskträning med det friska knät, jag är så jäkla slarvig, fy på mig, hihi.

Må så gott nu. Kramar ;)

2010-05-29 @ 12:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback