Oops! :)

Haha, jag har fortfarande inte kommit in i duschen. Medan jag väntade på älskling så klickade jag in mig på cdon.com och på ginza.se .. det skulle jag inte ha gjort. Jag råkade klicka hem 4 filmer! Bara sådär, oops! :P Jag beställde One Tree Hill säsong 4 & 5 samt Greys Anatomy säsong 1 & 2. Alla dessa underbara serier, att jag inte kan låta bli! Det är så farligt lockande, speciellt när det är bra priser också. Vilket det var. Så om jag inte skriver på ett tag sedan så vet ni ju varför, då sitter LindholmareN fast klistrad framför tv:en med dvd kontrollen i högsta hugg! Nä, nu måste jag verkligen hoppa in i duschen. Och nu har jag lovat mig själv att jag inte ska in på dom sidorna något mer.. inte än på ett tag i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag är galen i filmer, så jag går inte in på dom sidorna så ofta längre för jag tokhandlar då, hihi

2010-06-03 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback