SATC

Shulululu!

Sitter här hemma själv och tycker synd om mig själv en smula! Haha, patetiskt jag vet. Men ibland får man det :)
Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra eller när gubben min kommer hem. Det ända jag vet är att jag är uttråkad och känner för att göra något men ändå ingenting. Kan hända att jag kanska slänger mig i sängen och kollar på Sex and the city avsnitten. Dom är ju så underbara! Så klockrena på alla sätt som finns. Och sen så kan man ju känna igen sig när det kommer till vissa saker. Tror att det är det som jag har fastnat för. Ja fan, så får det bli! Återkommer senare, om jag lyckas slita mig från avsnitten! Har en tedens att kolla på alldeles för många avsnitt, alldeles för länge!


 

 


Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan svejsan! Här är jag igen, sorry att du trodde att jag inte svarat, ska svara på din blogg istället, jag tycker det är lite kul att svara på kommentarena på bloggen då kanske...bara kanske läsarna läser oftare....yehhhh right,hihi,

Jaha, den 25:e gäller operationen, jag kommer hålla tummarna.Hur mår kropp och själ, börjar det läkas?. Kram på dig. Monica

2010-05-10 @ 20:53:36
URL: http://mammafraninlast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback