Sommar & Sol!

Jag har inte glömt bort bilderna, men min dator har bestämt sig för att absolut inte samarbeta med mig, inte på några vilkor alls! Provar i morgon igen, får hålla alla tummar och tår på att det går bättre då.

Operationen närmar sig med stormsteg och ju närmare den 25:e det blir ju mer nervös blir jag. Men det kommer nog gå bra, det MÅSTE gå bra! Dom vet ju vad dom gör. Men är ett kontrollfreak när det gäller saker som berör mig så har lite svårt att slappna av. Att jag jobbar på sjukhus kan ju vara en bidragande faktor också.

Förresten! Visst har dagen varit underbar? När det är sånt här härligt väder så blir hela min dag perfekt, jag älskar allt som har med solen att göra. När det är sommar så leker livet och LindholmareN är alltid glad!
Mera sol åt folket säger jag med ett stort leende på läpparna. Kanske borde bosätta mig i ett varmt land! ;)
Nä, jag ska bo i sverige. Jag trivs här så himla bra och är stolt över landet!

Nu mina vänner så ska jag kasta in mig och älsklingen i duschen. Och efter det så blir det sängen. Upp och jobba i morgon igen. Och visst hoppas ni lika mycket som jag att det blir strålande solsken i morgon med?





Soooommmmaaarrrr! <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Monia

Hej du glade! Jag väntar och väntar på bilderna:)

Jag ska hålla tummarna den 25:e

Hur länge kommer du vara sjukskriven.

Det är riktigt härligt med denna värme, hoppas det blir en varm sommar med lite regn i mellanåt.

Jag tog mig friheten att länka din blogg från mig blogg, om det ej är ok så får du säga till. Ha en trevlig helg;)

2010-05-21 @ 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback