- 5 November 2010

Nu var det länge sen jag skrev. Har inte haft lust. Mina tankar har stannat i huvudet. Har loggat in flera gånger och försökt skriva av mig. Men har inte kunnat, det har fastnat. Muren har blockat totalt.
Jag har så många tankar, angående så många saker. Endel saker som kanske är totalt onödiga och andra som är enligt mig otroligt viktiga. Men får inte ut det. Hur gärna jag vill.

Idag var i alla fall på farmors gravplats. Tårarna rann och hjärtat värkte. Det blev så vackert med alla ljus som vi satte där och dom fina blommorna. Farmor hade varit otroligt nöjd. Hon hade varit stolt. Det vet jag.
Där har vi en tanke.

Träffade även lite människor idag som jag numera bara mår illa av att se. Förstår inte hur folk kan hugga andra människor i ryggen. Och så säger dom att dom är ens vänner. Det är tragiskt. Fattar dom inte att det sårar. Hur tänker man. Det värsta är att en av personerna i fråga kunde inte bry sig mindre. Medans två andra sitter hemma och gråter. Äckliga människa. Där har vi en till tanke.

Nu orkar jag inte skriva mer. Hjärnan är helt snurrig och mosig. Återkommer kanske någon annan dag. Hejz! 

Kommentarer
Postat av: monica

Jag vet hur det känns när det gäller personer som betytt mycket i livet och så går dom bort, det är tragiskt. Kramar på dig;)

2010-11-21 @ 10:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback