- 1 timme kvar..sen frihet!

Sitter på jobbet nu och ska alldels strax börja ta kontroller på patienterna.
Väntar bara på att termometern och saturationsmätaren ska bli ledig.

Är så otroligt trött idag, men det kan ju bero på att jag inte har jobbat på länge.
Så kroppen här väll fått en chock nu när jag är på jobbet och springer runt igen.
Men på ett sätt så känner jag mig ändå utvilad och så känner jag mig mycket trevligare mot patienterna.

Slutar om 1 timme och då ska jag hem och äta lite och duscha.
Ser verkligen fram emot det, i alla fall nu när det är så kyligt ute.
Tror inte att det finns någon som säger nej till en varm och skön dusch då :)

Nä, nu måste jag slita mig härifrån. Om jag inte är för trött när jag kommer hem så kanske jag loggar in och skriver någonting då. Men det är inte säkert. Tröttheten har en tedens att komma smygandes när jag sitter på bussen och är påväg hem!


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej Emelie! Skönt att höra att du är frisk nu:)

Kan inte ha varit speciellt kul att vara så sjuk, jag hoppas att jag klarar mig på jobbet, dom flesta barnen går runt med rinnande näsor, hihi.



Kul att du varit inne på bloggen hör om dagen, det som spänner är en "bulle" i ugnen, det är väldigt tidigt i graviditeten. Mannen är inte så där jätteroad just nu, han har blandade känslor, jag skulle kunna vara gladare än vad jag är men det löser sig nog, jag har ju varit ensamstående förrut;)

Din blogg har blivit jättefin. Hoppas du haft en bra helg, kram på dig:)

2010-10-23 @ 17:12:41
URL: http://mammafraninlast.blogg.se/
Postat av: monica

hej! Tack tack! Börjar känna lite mer glädje o mannen börjar smälta detta. Vill ej gå ut med nyheten på bloggen än så jag våga inte godkänna din kommentar än. Hoppas du är piggare nu efter att ha varit sjuk. Må gott. Kram

2010-10-25 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback