- Älskade JL <3

Idag är det en tung dag. Det blir en tung dag för mig för att det är en tung dag för dig älskade bror. När jag hörde att du hade krockat idag så stannade hjärtat på mig. Jag trodde att det var slut. Att jag inte skulle få träffa dig igen, att jag inte skulle få säga det jag ville. Jag vill bara krama om dig. Som tur var så var inte krocken så allvarlig. Men innan jag visste det. Usch. Älskade storebror. Du har det tufft nu, jag hör på omvägar att du inte alls mår bra. Och det gör att jag lider med dig. Du är min idol i livet, och jag vill att du ska må bra. Mer än någonting annat på denna jord. Jag önskar att det fanns någonting jag kunde göra. Men detta är något som ni måste försöka ta er igenom själva. Men jag hör att du är ledsen, att du inte orkar. Att du kör som en galning, för att du inte orkar mer. Och jag får ont i hjärtat. Vad vill du med det? Varför gör du så? Vi är många som älskar dig och finns för dig. Snälla bror, kämpa. Kämpa som aldrig förr. Det är en dyster tid för dig. Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Det gör bara så ont. Lillasyster lider med dig älskade storebror.

JL, jag älskar dig! Alltid. Kämpa.



Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS - en uppsalablogg

Hej! Förlåt för sent svar.

Hur mår du idag? Kraam :)

2010-10-19 @ 16:59:17
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Monica

<3 kram

2010-10-23 @ 17:04:59
URL: http://mammafraninlast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskade lilla Jimmie!

Han kommer alltid finnas i mitt hjärta!

2010-12-06 @ 16:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback