- Elvis i glada hudik

Tittade på alla avsnitt av kortserien "Elvis i glada hudik" idag,
och jag har kommit fram tilll att man kan ju inte göra någonting annat än att älska dom.
Det är så otroligt charmiga och söta på sina små sätt.

Nåja..
Jag lyckades vila i några timmar på dagen,
hoppas bara på att det inte har gjort så att jag inte kommer kunna sova inatt.
Men det känns som om jag är helt död så jag lär nog slocka i alla fall.
Speciellt nu när sängen är renbäddad också, då är det alltid lite skönare.

Har precis kommit ut från duschen, så nu sitter jag här och tar det lite lungt.
Har för övrigt jordens största finne på näsan också, som vägrar försvinna.
Ont som faen gör den med. Onödig uppfinning det där, finnar..kom igen liksom!

Det blev tyvärr ingen ny design idag inte.
Jag kände att jag inte riktigt hade energin till det i alla fall.
Men har inte så bråttom med det heller, så det får ta den tid det tar :)

Nu ska jag alldeles strax krypa ner under täcket och försöka sova,
men först blir det lite zappande på tv:en. Kanske går något roligt program!


Kommentarer
Postat av: emmelist

hehe ja okej då.. lite skönt vare :P



alltid jobbigt när man ska göra ny design, så himla krångligt :P

2010-10-15 @ 01:07:27
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: nej det är svingott:D

2010-10-15 @ 08:33:03
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback