- Febern har inte gett med sig.

Jag hade fel och ljög för er!
Jag trodde att febern var borta men tji fick jag.
Den har en tendens att stiga rejält på natten,
vet inte varför just då men det är väll för att förstöra min sömn så mycket det bara går.
Jag har verkligen sovit sjukt dåligt hela veckan och jag hopppas verkligen att det blir bättre snart.

Så jag har alltså bara tagit det lungt idag,
andningen är så påverkad så jag orkar inte så mycket.
Det skulle inte förvåna mig om jag har åkt på lunginflammation eller något.

Ska kasta in mig i duschen med älsklingen nu,
försöka värma upp mig lite.
Hoppas på att det blir en bra natt ikväll och att febern är snäll mot mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback