- Kvällspass i morgon.

Satt och kollade bland mina kommentarer.
Såg då att det var en massa som jag inte hade sett,
då har dom alltså inte visats när jag har loggat in.
Så om ni har skrivit någon kommentar någon gång och inte fått svar så kan det bero på det!

Dagen har varit lugn. Har legat och kollat på tv hela dagen nästa.
Ganska så skönt faktiskt, lite avkoppling sådär :)
I morron så blir det jobb i alla fall,
det blir ett kvällspass så alltså kommer inte vara så mycket inlägg under dagen.
Känns rätt så skönt att jag kommer kunna jobba igen,
har ju inte kunnat det på typ 2 veckor eftersom jag har legat sjuk.
Men nu så blir det andra bullar - jag ser pengarna rulla in ;)

Nu så ska jag hoppa in i en dusch och sedan så ska jag krypa ner i sängen.
Men jag kanske hinner skriva ett inlägg i morgon innan jag drar till jobbet!
Tills dess: På återseende! (Tantigt det låter!)


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :):)



Kram

2010-10-20 @ 12:39:33
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback