- Näsan är trött på allt skit som kommer ut.

Jag har varit otroligt off hela denna vecka,
på måndagen (Min födelsedag!) så började jag hosta sjukt mycket.
Tänkte inte så mycket på det då,
men sen på tisdagen när jag vaknade så kunde jag knappt andas.
Näsan hade sagt upp sig totalt och tyckte att jag kunde försöka andas bäst jag ville.
Och sen kom febern som ett paket på posten.
Så, jag har legat sjuk hela veckan.
Käkat isglass i ren förtvivlan och tyckt synd om mig extremt mycket.
Men nu så känns det som om jag börjar bli bättre.
Febern har varit frånvarande idag, vad jag vet.
Och näsan har börjat släppa lite.

I helgen vet jag inte vad som händer,
ska nog ta det ganska så chill eftersom jag inte är helt 100.
Och hostan tillåter mig inte att göra så mycket.

Trots att det är otroligt jobbigt att vara sjuk,
så gillar jag det för då får man en anledning till att ligga och lata sig i soffan,
tillsammans med en bra film, tända ljus och lite chips! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda.

Din blogg är så jävla grym! Om du fortsätter skriva några fler inlägg om dagen, och flera intressanta bilder på dig & din vardag, outfits, vad du äter mm kan du nog bli riktigt stor! Provosera mera. Lycka till. :)

2010-10-09 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback