- Nattinlägg

Har precis krigat till mig en plats i sängen,
det är alltid lika trevligt att gå och lägga sig efter R.
Har lyckas alltid med att lägga sig över exakt hela sängen,
och han lyckas alltid med att sno hela täcket.
Kanske ska nämna att vi har ett dubbeltäcke,
så fråga mig inte hur han gör,
men lyckas det gör han även om han sen ser ut som en puppa!
Så nu ligger han här brevid mig och sover så sött, min lilla prins.

Sara var här och fikade efter att hon hade jobbat.
Hon var här igår också, alltid lika trevligt.
Fast igår var vi först i Solna en sväng och idag blev det hem till henne en sväng.
Vi har alltid så himla mycket att prata om,
även fast vi kanske har träffats ofta.
Och det är alltid om allt mellan himmel och jord.

Imorron så ska jag städa hade jag tänkt,
eller i alla fall försöka.
Jag brukar alltid vara så segstartad när det gäller det.
Skulle ha gjort det redan idag men ja..
Det är i alla fall tanken som räknas!

Nu ska jag snart stänga ner datorn och försöka sova.
Det kan behövas, hostan gör att sovtimmarna blir få.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag svarar på kommentarer och kollar på tv ;) Är allt bra med dej idag? :)



Kram

2010-10-14 @ 08:59:49
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback