- 11 September 2010 -

Det är otroligt hur mycket bloggen skjuts åt sidan när man jobbar.
Men det första jag tänker på när jag kommer hem från jobbet är inte att jag måste blogga.
Så ni får ta helt enkelt att ibland är det mer uppdateringar än andra dagar.

Har precis smällt i mig lite middag med älsklingen,
det blev en sen sådan idag men vi kom hem ganska så sent.
Det blev snäck mackaroner med kulkorv! :)

Ska alldeles strax bänka ner mig vid teven och titta på Greys.
Älsklingen drog ut igen, får se om jag tar mig ut lite senare.
Måste smälta maten först i alla fall :)
Sen kanske, om jag inte somnar i soffan som jag brukar göra!

Har faktiskt inte så mycket att dela med mig av just nu.
Får se om det kanske blir ett till inlägg sedan.
Om jag inte somnar som sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback