- 18 September 2010 -

Nu sitter jag på jobbet igen,
har börjat nyss men det är lungt ute på avdelningen.
Så jag tänkte bara att jag skulle slänga in ett litet inlägg här,
innan allt kaos börjar :)

Vaknade på bra humör idag,
det kan vara för att jag vaknade över att älsklingen pussade mig på kinden,
och kröp ihop och mös med mig på morgonen.
Sen när vi väl hade slitit oss från sängen så blev det en mysig frukost tillsammans.
Jag älskar sådana mornar när allt känns helt underbart,
hela dagen blir så perfekt på något sätt då.

Jag vet att jag suger på att uppdatera när jag jobbar,
men orken finns inte riktigt till där då.
Så ni får ta vad ni får :)

Förresten, jag hinner inte svara på alla kommentarer nu,
men jag svarar på dom när jag kommer hem.
Det är kul att folk har börjat kommentera,
det uppskattas otroligt mycket ska ni veta.
Så fortsätt gärna med det, jag blir bara glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback