- 9 September 2010 -

Igår blev det tyvärr inge inlägg men jag var så otroligt trött.
Jobbet tog verkligen på alla mina krafter,
plus att jag lyckades skada axlarna och skuldrorna.
Det där jobbet tar fan mer än vad det ger.
En dag på jobbet = 2 dagar i sängen!

Annars så mår jag prima,
älsklingen är åter igen i garaget och meckar.
Tycker så synd om honom när han sitter där och kämpar.
Ska alldeles strax laga lite mat så han får någonting i magen iaf!

Förövrigt så samlade jag på mig vuxenpoäng igår!
Jag köpte 2 korsordstidningar, då är man fan gammal!
Och sen när jag satte mig och faktiskt kunde korsorden,
då kände jag nästan hur gråa hårstrån sakta men säkert kom fram!

Blir ett ganska så kort inlägg för tillfället,
återkommer efter maten om jag inte hamnar i matkoma!



(Första pussbilden på mig och hjärtat - sorry för dålig kvalité!)


Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

Tack det är bra med mig :) ni är jättesöta tsm i alla fall! görs då?

2010-09-09 @ 19:37:36
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Okej där ser man :)

Jag tog studenten 08 jag :P



Haha gud nej, gick där då jag ville bli ambulansförare men sen förstörde ryggen min dom chanserna :/

Du sj?

2010-09-10 @ 02:02:53
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback