- Evighetsmaskin.

Det verkligen suger att jobba när man har ont i huvudet,
att lyssna på gamla tanter och farbröder som inte hittar sina löständer är ingen hit då!
Ska snart gå och ta en alvedon så jag orkar.
Slutar ändå 15:00 idag så jag får bita ihop,
det är inte så lång tid kvar.

Igår var jag och älsklingen på hans kusins dotters dop,
hela familjen såg så fina ut när dom stog där uppe vid altaret.
Så grattis till dom! :)

Där är också anledningen till att jag inte har bloggat,
jag har inte riktigt hunnit med mig själv känns det som.
Så idag när jag kommer hem så ska jag faktiskt bara lägga mig i sängen och kolla på SF-kanalen.
Älskar den kanalen!
Det är bara en massa svenska klassiska filmer!
Fast alla andra Canal+ kanaler är också bra.

Äsch, nu måste jag sluta.
En patient larmar och det ska serveras lunch!


Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hehe tack :*

2010-09-26 @ 11:53:50
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback