- Letandet är över!

NU!
Efter otroligt mycket letande så hittade jag ÄNTLIGEN en jacka,
den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Gick in på Lindex idag efter jobbet och där hängde den och skrek mitt namn!
Och så fick jag även med mig 2 par välbehövda byxor med mig hem.

Hjärtat mitt måste tyvärr jobba över idag,
men jag är hemma.
Slutade 3 idag och det var en ganska så lugn dag,
vilket var otroligt skönt.

Fast jag sov inte så bra inatt,
låg och snurrade gärnet hela natten.
Ingenting kändes bra, kudden låg fel osv.
Så jag somnar nog ganska så snabbt inatt!

Nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe och glutta lite på teven.
Återkommer kanske senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback