- Okänd kille i mitt sovrum.

Kul det är när man vaknar över att en helt okänd kille kommer in i rummet,
mamma och pappa hade glömt och säga att det skulle komma några och lufta elementen.
Han fick nog en chock och jag nyvaken och förjävlig fick panik,
det var nästan så att jag trode att jag var i fel lägenhet ett tag!

Min plan var att jag skulle städa idag,
men det tar emot så jäkla mycket.
Orken finns inte riktigt där,
så jag tar nog kanske det i morron.

Älskling är fortfarande på jobbet,
vet inte riktigt när han slutar,
men han borde nog komma hem vid 4 tiden kanske.
Då blir det mys på hög nivå.

Återkommer lite senare,
måste ta hand om lite papper som jag ska skicka till Folksam,
och sen så måste jag lägga in lite nya bilder från kameran till datorn.
Så om ni har tur så kanske det kommer in lite skojsiga bilder sedan.

Kommentarer
Postat av: Tawnie

mm.. jag har en kompis som jag brukar vara mycket hos som bor ;)

2010-09-20 @ 15:04:34
URL: http://tawnie.blogg.se/
Postat av: Tawnie

mm.. jag har en kompis som jag brukar vara mycket hos som bor där ;)

2010-09-20 @ 15:04:46
URL: http://tawnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback