- Systrar, fast inte genom blodet.

Har nästan precis kommit hem efter en fika hos underbaraste Cim,
som vanligt så pratade vi om allt mellan himmel och jord,
samt att vi drack kaffe i vanlig ordning.
Cim och jag är verkligen speciella tillsammans,
ingen kan slå oss,
samma tankesätt,
samma åsikter,
nästan precis som systrar.
Eller nja, systrar fast inte genom blodet.

Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med nu,
blir nog att kolla på Greys som vanligt,
men jag gillar't så jag klagar inte.
Älsklingen borde ju komma hem snart också.
Hoppas att dagen har varit bra för hans del.
För jag är faktiskt nöjd med min dag,
även fast den börja tidigt.
Men det gör inte mig så mycket,
för ikväll kommer jag somna snabbt och ovaggad!


Kommentarer
Postat av: monica

Hej du söta vän:) !

Det är inte så att du är ett grey fan, hihi?!

Det är bara bra med mig, men kan bli lite deppad av detta regn, jag vill ha solsken så jag kan jobba på tomten:)

Ser att du haft en bra dag själv idag, hoppas att du somnar gott.



Får jag ställa några fråger?......hm, ställer en fråga som du inte kan svara på, det är klyftigt, hihi. Du behöver inte svara om du inte vill....

Är du med i facket? Jag tog reda på lite saker...jag är arbetsplatsombud på mitt jobb. Är du inte med i facket så råder jag dig att gå med, annars kan arbetsgivaren köra över dig. Tog reda på om det med fast anställning efter en viss tid. Om du är intresserad så kan du svara.......du får gärna svara endå fast vi kan prata om annat:)

Må gott och somna sött:) , kram

2010-09-14 @ 20:01:10
Postat av: monica

OJoj, jag glömde tacka för att du tyckte att håret va bra:), hihi

2010-09-14 @ 20:01:53
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Fin bild :)



Precis, förstår hur du tänker. Men du kommer säkert på nå bra :)



Det är bra med mig och magen, men har sjukt ont i bäckenet... Hur mår du idag?

2010-09-15 @ 14:06:41
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS - HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Va gör du? :)

2010-09-16 @ 21:06:43
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback