- Tick, tack..

Snart så ska jag åka hem,
sitter och väntar på att tiden ska gå bara,
det är otroooligt segt att vänta.

Imorron är det jobb igen,
fast då är det ett dagpass.
Från 7 - 15.
Jag hatar att jobba dag efter en kväll,
det är inte många timmars sömn som man hinner få inte,
men det är bara att lé och se glad ut,
det som får mig att orka just nu är pengarna.

Men sen efter i morron,
då är jag minnsan ledig en hel vecka!
Jobbar inte förrens nästa måndag igen,
om det inte är som så att jag skulle bli inringd,
vilket inte skulle förvåna mig.

Nu ska jag köra det sista rycket,
kolla så att jag har tagit alla kontroller,
och att alla patienter ligger i sina sängar.
Om jag orkar så kanske jag kastar in ett inlägg sedan.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får sova ut i alla fall! :)

2010-09-18 @ 22:09:57
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback