- Vuxenpoängen ökar!

Har precis skickat iväg älsklingen till jobbet,
och eftersom jag ändå är vaken så passade jag på och bokade en tvättid.
Jag känner hur vuxenpoängen bara ökar, haha!
Så sitter nu och väntar på att klockan ska bli 07 så jag kan sätta igång maskinerna.

Är så glad för hjärtats skull nu när han har fått börja jobba med min bror.
Han tycker att det är kul och att det känns givande,
och i slutändan så är det ju faktiskt det som räknas.
Nu slipper han sitta på SMC Gokart och andas in massa koldioxid.
Och lönen han får nu är grymt mycket bättre!

Nä, nu ska jag ta ett varv i lägenheten och se så att jag har fått med all tvätt.
Jag lär ju återkomma senare, då jag inte kommer ha så mycket för mig.
Förrutom tvätten då, men annars ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback