Åka cross.

Kom NYSS innanför dörren, har varit ute exakt hela dagen. Och än är jag inte klar.
Jag, älskling, sebben och dennis har varit ute och åkt överallt och ingenstans. 
Fötterna är kalla, fingrarna är kalla, men kul har jag haft.
Vi ska ut lite senare också, fast då blir det ut och åka cross! Så jävla roligt, 
men det vibrerar som satan och är skit läskigt. Men jag gillar kicken man får :)

Imorron kommer det dock bli en lugn hemma dag för älsklingen jobbar hela dagen och sen
så jobbar jag på lördag morgon. Men det kan behövas eftersom vi har typ inte varit 
hemma på hela vackan. Så i morron så ska jag göra absolut ingenting! Ligga och pilla 
navelludd möjligtvis ;)

Jag vet att jag är urusel på att uppdatera min blogg, men mitt bloggande
går verkligen i perioder. Ibland har jag massvis att skriva medans andra veckor/månader
så har jag ingenting eller så finns inte lusten/tiden där. Och det är ju lite synd, i alla fall 
för er som faktiskt läser min blogg. 

Nu ska jag läsa igenom lite bloggar medans jag sitter och väntar på att Roger ringer
och säger att jag ska gå ner. Nu är han och Sebben i Tullinge för att sebben skulle också köpa
en cross så roger följde med och ska köra hem den åt honom. Hoppas att det går bra för dom! 
Sen när dom kommer hem då jävlar ska vi ha kul, kallt, men kul!   





Ajuste, älsklingen har köpt en moppe också. Den är riktigt nice och går som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback