Jobb i morron 7-15

Ska lägga ner för idag, så detta blir det sista inlägget.
Innan jag lägger mig så ska jag bara kasta in mig och älskling i duschen.
Lusten för att jobba i morron ligger nere på noll.
Har kommit till en gräns där det känns som om det inte är värt det.
Som om jag inte får någonting för det.
Det är ju inte så att jag kan jubla när jag får lönespecifikationen i alla fall.
Och jag kan ju inte gå runt och vara timmis hur länge som helst.
Jag vill börja med mitt liv, mitt och älsklingen liv, nu..
gärna för flera månader sen, men jag står bara still.

Nåja, får hoppas på att det känns bättre i morron.
Jag slipper i alla fall åka kommunalt hem från jobbet i morron,
älsklingen kommer och hämtar mig i masmo och sen efter det
så åker vi direkt till grustaget så han får leka av sig med crossen lite.
Det känns som om det kommer bli en bra dag i morron,
jag hoppas i alla fall att det blir det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback