Lång dag

Det har minst sagt varit en låååång dag. Och då överdriver jag inte ens lite.
Upp klockan 05:00 för att jobba från 07-15. 
Och jobbet var tungt, som vanligt så självklart är man trött som ett as när man kommer hem.
Får jag sova då? Nej!
Då har älsklingen fått för sig att vi ska ut och åka cross, så det var bara på med varma kläder
för att sedan dra ut. Innan vi drog så hann vi förbi hans styvpappa en sväng också.
Väl ute på crossbanan så var jag så övertrött så jag bara stog och skrattade åt typ allt
medans adrenalinet från crossfärden pumpade i mig. Försökte mig även på att köra en fiddy och det var inte det lätaste. Men tillslut så gick det! Den gillar jag för den når jag i alla fall ner till marken på, vilket jag inte gör på crossen. Samanlagt så kanske vi var där mitt ute i ingenstans i ungefär 2-3 timmar innan vi gav upp och började röra oss hem igen. Väl hemma i garaget så tänkte jag "ååh, gud va skönt nu får jag gå och sova". Haha!, nehejdå då så skulle vi tydligen börja grilla korv fick grabbarna grus för sig. Så då var det bara att åka iväg till Maxi och handla korv och bröd och allt som man nu ska ha till. Grillningen var mysig. Jag låg och kollade upp på en stjärnklar himmel och såg faktiskt 3 stjärnfall! Hade kunnat legat där hur länge som helst men efter ett bra tag så hade man fan kunnat skära glas med mina bröstvårtor för att det var så jävla kallt. Tror ni jag kom hem efter detta då? Självklart inte, för nu skulle vi upp till en skolgård och köra ännu mer cross, vi det här laget så hade jag börjat tröttna ganska så ordentligt. Men höll såklart humöret uppe! Men nu, ÄNTLIGEN så ligger jag i min varma säng under mitt varma täcke. Där har ni även anledningen till varför jag inte alls har skrivit något mer än min skumma tanke jag hade i morse! Ska alldeles strax hoppa in i en varm och skön dusch för att sedan sluta mina blå.




Du och jag tillsammans är som ett pussel, våra bitar passar ihop! <3


Kommentarer
Postat av: sandra

SV: ja en riktigt fräch doft :)Tack så mycket :)

Allt bra??

2010-09-05 @ 19:41:02
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback