New music!

Har precis kommit hem efter att ha varit och handlat en sväng.
Sitter nu här och ska ladda min ipod samt lägga in lite nya låtar.
Älsklingen är i garaget och ska fixa sin moppe,
det är tydligen något fel med den men fråga mig inte vad.

Har även precis satt igång en tvättmaskin som håller på gå för fullt,
gud så duktig jag känner mig ;) Men det behövdes,
eftersom både jag och roger är mästare på att lägga smutsig tvätt på
golvet istället för att lägga det direkt i tvättkorgen,
vilket resulterar i att det ibland blir stora tvätthögar när ingen av oss orkar.

Nu ska jag lägga in nya låtar. Och sen blir det fångarna på fortet på tv4 play!


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Okej ja men de låter som en bra ide, blev de nå åkande då? :)

2010-09-06 @ 17:08:45
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback