Ny variant av frukost.

Midnatt råder, tyst det är i husen..tyyyyssst i huuuuseeen!
Haha, nejdå ska väl inte dra den trudelutten riktigt ännu!
Klockan är för övrigt alldeles för tidigt för att jag ens ska funka.
Men jag har dock hunnit bestämma mig för att jag ska införa en ny lag i sverige..
Den nya lagen ska bli att inte en jävel får gå upp före klockan 12 på lördagar och söndagar!
Who's with me?! Hur klockers skulle inte den vara?!

Det är ganska kul, jag sitter och slö tittar på teven och har konstaterat att det är bra roligt..
på tv 4+ så sänder dom ett matlagnings program. Kom igen liksom!
Jo, men jag tror säkert att sveriges befolkning vill kolla på matlagning halv 6 på morronen!
Det inspererar dom säker och alla bara kutar in till köket och börjar med varmrätten istället för frukost.
- " Baaaaaarn, det blir laxpudding istället för gröt till frukost idag!"
Och så klart så står barnen i rad och jublerar! Haha!

Som sagt, min hjärna funkar inte såhär tidigt på morronen.
Stackars människor som jag jobbar med egentligen.
Hur klarar dom av mig?!


Kommentarer
Postat av: ronja

gjorde det ont i tungan?

2010-09-04 @ 12:39:09
URL: http://ohronjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback