Sökte nytt jobb igår.

Idag är det verkligen en seeeeg dag.
Jag vet att jag bara borde luta mig tillbaka och ta det lungt.
Men jag kan inte, det är inte riktigt min grej.
Så jag har suttit och kollat runt på olika bloggar för att få lite tips till en ny design.
Ni vet hur jag är när det kommer till min blogg och designen!
Jag är aldrig nöjd och kan byta hur ofta som helst!
Men nu när det börjar bli höst så ska det ju vara något "höstrigt".

Älsklingen är i alla fall iväg och jobbar nu, duktiga han.
Han slutar inte förrens 21:00 ikväll så jag har hela dagen för mig själv.
Men jag gillar't inte riktigt, är så van med att vara med honom.
Så när vi är ifrån varandra så känns det bara konstigt.

För övrigt så sökte jag ett nytt jobb igår.
Så nu håller jag alla tummar och tår som går att hålla.
Det skulle vara sjukt nice om jag fick det.
Det ligger i närheten och bussen går precis utanför oss.
Och det är i sånna fall fast anställning, vilket jag behöver och vill ha!
Så önska mig lycka till och hjälp mig hålla tummarna.

Nu ska jag ta en kopp kaffe, mysa in mig i en filt och bara va.
Ska kolla om det finns något roligt på tven.
Tror dock inte det, men annars så kanske jag städar istället.
Tiden går så mycket snabbare då, och vips så kommer hjärtat vara hemma.
Juste..kaffe var det ja!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Håller både tår och tummar för dig om jobbet. =)



Kramar i massor

2010-09-04 @ 01:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback