- Grillning avklarad.

Äsch, kaffet var slut och jag är alldeles för seg för att sätta på nytt. Kanske lika bra det, ska försöka komma upp ganska så tidigt i morgon ändå. Vill ju inte ligga och sova bort hela dagarna nu när det är så fint väder ute, måste ta vara på den sol som är nu för i sommar så kommer jag inte hinna eller orka eftersom jag ska jobba som ett svin igen. Och lite färg har jag nog allt fått :)

För övrigt så har jag fått ett till jobb, timmis jobb det med men hey, det är en till inkomst i alla fall och det tackar vi inte nej till. Det är på en förskola i Tumba. Är lite nervös dock för dom håller på med någonting som heter genus pedagogik och det känner jag att jag inte alls har koll på. Men det lär ju komma sedan när jag har blivit varm i kläderna!

Första grillningen för i år är även avklarad. Dock var det bara korv, men det gills eftersom grillen var tänd ;) . Nu ska man bara se till så att köttbitarna kommer på också, men det hinns med. Ååååh, tänk er grillade champinjoner i vitlöksmarinad, nom nom nom. 

Nej ni, nu ska jag kasta mig själv i sängen. Hoppas på strålande solsken i morgon med! Natti natt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback