- Upp & Ner

Jag vet att jag har varit usel på att uppdatera, igen!
Men jag kommer verkligen in i perioder, vissa månader så kan jag inte sluta skriva medans andra så skriver jag ingenting.
Det beror lite på hur jag själv mår och vad som händer i mitt liv. 
Samtidigt så älskar jag ju att skriva, framför allt så älskar jag att få ur mig saker och ting.
Men ibland så går det bara inte.

Nåja, känner att jag egentligen inte behöver förklara mig så mycket.
Det är trots allt min blogg och jag skriver när jag vill och om jag vill.

Roddan åkte för övrigt ut från BigBrother idag, det tackar vi för! :)
Han uppgav sig att vara ett svin bara, och gjorde så att man knappt klarade av att titta på programet.
Han tror att han är störst, bäst och vackrast och sådana människor klarar jag inte av. Äckel.

Och så har jag & älskling städat och bäddat rent idag.
Tvättat har vi hunnit med också.
Och nu på kvällen så var vi ute en sväng & så lirade älskis, han bror och dennis lite fotboll.
Tyvärr så kan ju inte jag göra det ännu, men jag längtar!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe & mysa ner mig i soffan med älskling och kanske glutta på någon film.
Efter det så är det bara jag & hjärtat som ska bli rena också! :)
Så godnatt & sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback