- Valborg

Valborg har varit extremt lugn för min & hjärtats del. Vi har inte gjort ett skit, bara slappat i soffan med 2 av hans polare. Det har varit Fast & Furious marathon för våran del. Massa fina bilar & massa bränt gummi, synd att man inte känner lukten genom tv:en bara.

Vi har nyss klämt i oss lite kvällsmackor, tjockis varning. Men det får man göra såhär sent ibland! Bara det inte är varje natt så ;) . Och självklart så är täcket med i soffan! Mys på hög nivå här på åsen vettni.

Jag har inte så mycket att dela med mig av idag, som sagt så har inte dagen haft så mycket att erbjuda så då blir det ganska så tråkiga inlägg. Men det får ni leva med.

Nu ska jag kolla vidare på filmen, vi ligger på fyran. Nu väntar vi bara på att den 5:te filmen ska komma ut på bio så att man kan gå & se den. Jag har en känsla av att den kommer vara kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback