- Fiiiina Päärlan!

Puh!
Har precis kommit ut från duschen. Jag och älskling har varit duktiga och städat idag och så har vi tvättat några maskiner tvätt också. Nu börjar man se botten i tvättkorgen ;) Efter det så lagade jag mat så det blev en ganska så sen middag idag. Men det är tillåtet ibland!

Sitter nu och ska kolla lite på tv, och facebook. Har blivit helt beroende av vissa spel där. Att jag ens började från hela första början! Jag får skylla på min mor :) . Tänkte i alla fall att jag skulle logga in och skriva lite, inget vettigt kanske men några ord i alla fall. Och så loggade jag in för att visa bild på pärlan! Kom på att jag inte har gjort det.


[ Fina pärlan <3 ]


[ Skotta p-platsen är ett helvete! ]



[Det är mysigt när jackan knölar sig och man ser ut som en tjockis! ]



[ Haha, kaaaalllt! Ser så liten ut bakom ratten! ]



Nu säger denna LindholmareN godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback