- Jag gör ett fantastiskt jobb?

Jag vet inte vad jag ska skriva längre.
Det känns som om jag inte har så viktiga saker att skriva,
det händer inte så mycket i mitt liv.
Ingenting som är värt att skriva om.
Och det är så synd med tanke på att jag älskar att skriva.
Men livet det bara flyter på, precis som det alltid har gjort.
Det är ingen förändring här inte.
Hoppas verkligen att lusten kommer tillbaka, jag saknar den.

Igår var för övrigt en ganska så tung dag på jobbet.
En av patienterna gick bort.
Jag och en kollega fick gå in och göra henne fin innan hennes anhöriga kom.
Det var tungt, riktigt tung.
Bädda rent, tvätta, lägga armarna rätt och en tulpan på hennes bröst.
Inte roligt, men anhöriga tyckte att hon var fin och att hon såg rofylld ut.
Det är det som räknas.

Ledig dag idag och även i morgon.
Ikväll blir det till att städa och tvätta och i morgon ska jag bara vila.

Jag återkommer, vet dock inte när.
Men snart hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback