- Kaos.

2011-02-11 ¤ 21:27

Idag är det inge bra dag. Jag vet inte riktigt varför men jag är lätt irriterad och känner mig allmänt blä.
Kan vara för kaoset som råder ute, kanske? Jag hatar ju verkligen snön och allt som har men vintern att göra.
Längtar verkligen efter sommaren, solen. Tänk när man kan grilla och bada och sola! Lovely!

Syster med hennes pojkvän och hund är här. De ska äta middag med oss. Trevligt det, tacos tror jag står på menyn. Alltid lika gott! Annars så kommer det inte hända så mycket mer idag. Jobb står på schemat i morgon,
hoppas att bussar går som det ska bara så att jag kommer dit. Orkar inte åka jorden runt när jag kan åka en och samma buss med 20 minuters resväg!

Återkommer kanske lite senare. Om jag inte somnar av matkoman som lär bli!
Tills dess så säger jag på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback