- Laga mat i par.

Älsklingen och jag lagade mat tillsammans idag, det är alltid lite roligare om man gör det tillsammans. Det blev kebab med ris och sås så nu är jag riktigt mätt i magen. Ska alldeles strax hoppa in i en dusch, ska försöka lura med mig hjärtat mitt också och sen så blir det en tidig kväll. Ska upp och jobba i morgon bitti och eftersom jag har jobbat 2 nätter nu så kanske det kommer bli lite svårt att somna ikväll.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så jag struntar i det nu och tar en kopp kaffe och sätter mig och kollar lite på tv istället. Kanske återkommer lite senare om jag har något vettigt att dela med mig av. Har dock sällan det men i alla fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback