- Parlista!

Vad heter ni?
Emelie & Roger.

Hur träffades ni?
I en lokal hemma på våran gård. Vi skulle på möte om att starta en ungdomsgrupp.

Hur länge har ni varit tillsammans?
1 år och 10 månader. 2 år den 21:a April.

Bor ni ihop?
Jajjamensan!

Har ni barn?
Nej.

Har båda körkort?
Nej, ingen av oss. Men det är på G för båda!

Kommer du ihåg er första kyss?
Absolut! Och kommer alltid göra det!

Vem sa "jag älskar dig" först?
Jag, om jag inte minns fel!

Vem är äldst?
Haha! Jag, med exakt 1 månad! Jag fyller 4 okt och han 4 nov!

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är våg och han är skorpion!

Vem är längst?
Haha, helt klart han!

Vem sjunger bäst?
Båda sjunger helt ok faktiskt!

Håller ni varandra i handen på stan?
Ja, oftast

Vad har ni gemensamt?
Envisheten, bil intresset, musik och humor.

Kände ni varandra innan ni blev tsm?
Nja, jag visste vem han var men han visste inte vem jag var typ.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Verkligen. Pang sa det och jag visste att det var honom jag skulle spendera livet med.

Har ni nån speciell låt?
Haha, Danny & Therese - If Only You..töntigt som fan.

Har ni stora framtidsplaner?
Det har vi. Som de flesta paren skulle jag tro.

Har ni gråtit i varandras famnar?
Jag har gråtit i hans.

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej, tyvärr inte. Men hoppas det blir om inte allt för länge!

Vilket är ert bästa minne?
Första pussen. Eller en gång när jag skulle hoppa ur bilen..svårt att förklara men han vet vad jag menar.

Vem lagar bäst mat?
Haha, det är nog jag. Men han kom om han vill!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Myser i soffan och kollar på film, eller så är vi ute med någon kompis.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Självklart!

Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
Haha, aa hela 6 portar ifrån varandra!

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, inte om jag inte har underlag för det.

Brukar ni bråka?
Ja, precis som vilket par som helst. Det ska jag inte sticka under stolen med. Vissa bråk värre än dom andra.




NU säger jag godnatt! Haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback