- Vilken knapp har jag tryckt på nu då?!

2011-02-12 ¤ 10:53

Ååh, nu har jag gjort någonting konstigt igen. Jag råkade trycka på någon knapp på tangentbordet så nu får jag inte bort den feta texten! Irriterande och så typiskt mig. Jaja.

Ska i alla fall snart bege mig mot jobbet. Det är strålande väder och jag jobbar, trist! Slutar klockan 21:00 ikväll och då är det bara att åka raka vägen hem för att sedan gå upp 05:00 i morgon och jobba 7-15.
Men sedan är jag ledig fram till torsdag, om det inte är så att dom ringer in mig och behöver hjälp.

Trodde att jag skulle vara trött idag med tanke på att jag kom i säng ganska så sent. Jag gick och la mig vid 03 någonting inatt och då var syster och hennes pojkvän fortfarande här. Men jag orkade och kunde inte vara uppe längre än så. Hade varit ett lik idag annars.

Nä, nu ska jag gå och sminka mig och klä på mig lite kläder. Kanske hörs en sväng sedan när jag kommer hem om jag orkar. Finns en risk att jag dyker rakt ner i säng. Men ni lär ju märka!


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sv; nu är svaret uppe, kika in och kolla om du har rätt ;D

2011-02-12 @ 15:14:51
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Madde

Var fet text ?

2011-02-12 @ 16:19:42
URL: http://madeleinan.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

haha hatar när det blir sådär knäppt xd

2011-02-13 @ 13:05:32
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback