- 14 Januari 2011

I skrivande stund är klockan 03:02 och det betyder att den är alldeles för sent för mig.
Speciellt eftersom jag ska jobba i morgon, dock kvällspass. Men har lite saker att göra på dagen innan jag drar mig mot jobbet. Ska bland annat träffa L på en snabb-fika i morgon. Därför borde jag inte vara vaken.

Varför är jag det då? Två anledningar..
1. Jag har varit sjuk och har därför inte jobbat = vänt på dygnet.
2. Jag är inne i en period där jag har svårt att sova.., igen!

Men eftersom jag inte sover nu och ska jobba i morron så hoppas jag på att dyngsrytmen kommer på plats igen. För om jag ska vara helt ärlig så är det inte så charmerande att sova när alla andra är vakna och tvärtom.
Och sen så finns det ju inte så speciellt mycket att göra vid denna tidpunkt heller.

Nu ska jag ta och stoppa någonting i magen, annars kommer jag verkligen inte kunna sova. Kanske återkommer.

Godnatt/Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback