- Get rich or die trying

Nu är det såhär va..att den minsta lindholmaren i familjen (jag) har blivit sjuk.. IGEN! Varför ska alltid jag ha en sån otur för?! Och jag kunde inte bli sjuk själv utan jag drog med mig <3t bara för att jag inte ville vara sjuk själv, eller något. Pappa har också börjat bli dålig. Hihi, ska inte jag vara frisk så får ingen annan vara det ;)

Skulle ha jobbat i måndags och tisdags men sjukskrev mig och åkte och jobbade på onsdagen för att känna att jag inte pallade så var tvungen att sjukskriva mig torsdagen och fredagen också. Är inte alls bra ännu men på måndag MÅSTE jag gå och jobba, man har ju fan inte råd att vara sjuk. Kostar så jävla mycket pengar. Men, men...

Älsklingen ligger och sover och jag sitter i v-rummet och kollar på tv, get rich or die trying går på 4:an, har aldrig sett den förrut så ska väll glutta lite på den och se om den är bra. Jag har hört att den ska vara kanon, frågan är bara om folk säger det för att det är den berömda rappartisten 50-cent som är med eller för att den faktiskt är bra. Det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback