- Sweet Dreams..

Sitter ännu en natt på jobbet, som många gånger förr. Men inatt är den sista sen är jag ledig hela helgen. Då har jag avbrukat 5 nätter. Har dock ingenting emot att jobba natt, jag gillar det och det passar mig alldeles utmärkt.

På Måndag jobbar jag dagar igen. Det kommer vara tungt men det får gå ändå :) . Är ganska så trött, det har inte varit mycket vila inatt.. dels för att jag fastnar på Kanal5 Play - Unga Mödrar Danmark och dels för att vi har en patient som inte är på tipp topp direkt. Och så är jourläkaren inte den bästa. Men det funkar ändå.

Nu är det bara 3 timmar kvar av nattpasset, det kommer gå snabbt. Om 1 timme så ska vi börja ronda. Och vi brukar vara klara vid 6-tiden då, så då är det bara 1 timme man ska slå ihjäl, men det brukar gå bra.

Ska nu fortsätta arbeta av några avsnitt av Unga Mödrar och sedan ska jag hem och skjutsa älsklingen till jobbet och sedan efter det då, då ska LindholmareN minnsan hem och sussa så vackert ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback