- Andar, finns dom? @ Tv4 Fakta

Sitter här hemma ensam i sängen och tittar på tv. Hjärtat mitt är ute och dricker med Sebben, har lite killtid. Det är han värd :) andar, finns dom? går just nu på tv4 fakta och det är ganska underhållande så jag lider inte så värst mer än att sängen är större än vad den brukar.

Febern har fortfarande inte gett med sig, i morse vaknade jag med 39,1 i temp. Tanken har slagit mig att det kanske är dags att svälja sin stolthet och låssa lite på envisheten och ringa läkaren. Kanske är så att jag behöver en kur med pencilin. Funderar på att ringa VC på måndag och be om en läkartid.

Jaja, jag ska fortsätta titta på tv:en, smutta på mitt vatten och ringa hjärtat snart. Se så att allt är ok. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback