- What goes around comes around...eller?

Känner mig helt klyvd, ena kaoset efter det andra. Känns som om man måste välja sida nu. Det pallar jag inte. Avgår från allt. Magen är inte bra, har spytt varje morgon och har ständig feber i kroppen, envisheten gör att man inte ringer till läkaren för "det kan ju bli bättre och gå över" och jag vill heller inte bli inlagd igen.

Nä, ska väcka älsklingen min om en halvtimme. Han vet inte om han är ledig idag eller inte så han ska ringa sin chef nu på morgonen. Hoppas att han är ledig så vi kan gosa hela dagen och så att han får sova ut.

Som sagt förlåt att jag inte har bloggat på några dagar, men smärtan, febern & illamåendet tar död på mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback