- Fast anställning

Men hallå! Jag har ju glömt berätta att jag i Tisdags fick ett väldigt roligt telefonsamtal! Det var min chef som ringde och berättade att jag har fått en fast anställning på jobbet! Lycklig tjej eller vadå! Äntligen, som jag har väntat! Så mycket saker som kommer underlättas nu! Så det som står på listan nu först och främst är att få tag på en fast lägenhet! Det är prio nummer ett! Och så ska jag såklart försöka betala av lånet på bilen så fort som möjligt!

Fy fan, det känns som om en helt ny värld har öppnat sig nu. Så skönt att veta att man får en fast inkomst varje månad. Slippa undra om man har jobbat så pass mycket så att det täcker alla räkningar. Det är en verkligen en säkerhet att ha fast jobb, fasta rutiner, och fast ekonomi!

Kommentarer
Postat av: Emilluttaan

Hahha berätta varför? Din blogg verkar ju bra! Fin design har du också :D

2011-10-27 @ 23:01:04
URL: http://emilut.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej!

Ett stort grattis till fast tjänst. Hoppa det är bra med annars. Må gott. Kram

2011-11-13 @ 09:04:37
URL: http://mammafraninlast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback