- Fullt ös medvetslös!

Puh! Kom innanför yttedörren för bara någon timme sedan, det har varit full rulle heeeela dagen idag. Först åkte vi ju som sagt till Heron City och träffade lite släktingar där. Timmarna rullade på medans pengarna sinade på skit ;) Haha, nej men vi körde lite i spelhallen och så åt vi grekiskt. Smakade si sådär, vi trodde att vi var sugna på det men sen visade det sig att det inte var så gott som vi trodde att det skulle vara.

Efter det så åkte vi hem och gick över till Sami och snackade lite skit där. Kände hur huvudvärken började komma smygandes så vi blev inte så långvariga där. Nu sitter jag hemma i sängen under täcket och älskling sitter brevid och spelar något bilspel på x-boxet. Min lilla spelnörd ;) . Känner dock att jag är lite uttråkad men samtidigt väldigt trött.. så skulle nog inte orka göra så mycket i alla fall. Sugen på att spela Sims3 är jag också så det kanske får bli så.

Nu ska jag i alla fall kolla runt på lite olika bloggar och sen så får vi se vad som händer :)


Kommentarer
Postat av: Micka

Sv; nä, inte kul..men tack så mkt! :)

2011-10-29 @ 14:39:15
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback