- Morgonpigg

Tjolahopp!
Nu är jag här och kladdar igen! Tänkte bara slänga in ett litet inlägg innan jag springer ner till tvättis som börjar kl. 7. Idag känns det som om jag har en massa, massa saker att ta reda på. Ska bland annat ringa till Astrid Lindgrens barnsjukhus för att jag har fått något invaliditetsintyg som en legitimerad ortoped måste fylla i. Suck, varför kan dom inte bara kontakta dom själva? Istället måste jag göra värsta processen.. jag måste försöka få tag på min läkare som opererade mig när jag va 7 år gammal. Känns som om att det kommer gå sisådär. Får jag inte tag på honom så kommer jag inte få mitt papper ifyllt som jag sedan måste skicka tillbaka till Folksam så dom kan bedömma hur stor min funktionsnedsättning är. Urk, jag fattar ingenting men det blir nog bra i slutändan. Jävla fot jävel! :P

Nu måste jag springa.. smutstvätten kallar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback